O mare parte din viaţa unui salon este constituită de experienţa pe care clientul o are în momentul în care se lasă pe mâna angajaţilor. Un mystery client te poate ajuta vezi cu exactitate cum este această experienţă şi cum decurge vizita clientului în cadrul salonului.

De multe ori se întâmplă ca performanţele salonului şi comportamentul angajaţilor se schimbe în funcţie de prezenţa sau absenţa persoanelor din management. De aceea, îţi punem la dispoziţie serviciul de Mystery Client ce presupune vizitarea salonului (de preferat, în absenţa managerului) şi întocmirea unei fişe de observaţie, pe baza căreia vor fi sugerate o serie de îmbunătăţiri în ceea ce priveşte comportamentul staff-ului, modul în care arată salonul şi experienţă generală a clientului.

De ce să alegi serviciul nostru de mystery shopping?

Spre deosebire de orice firmă generică ce oferă astfel de servicii, suntem specializaţi în domeniul frumuseţii, astfel ştim exact ce punctăm în fişa noastră de observaţie. Această fişă de observaţie va fi personalizată în funcţie de salonul tău şi de elementele pe care îţi doreşti acesta se concentreze.

Sună bine? Pentru prețuri și oferte personalizate, contactați-ne la contact@phrame.ro, sau folosind acest formular.

Îți facem salonul bun de “pus în ramă”:

Oferim o gamă largă de servicii care să te ajute să iți pui afacerea pe roate.