Pe scurt, logo-ul salonului tău trebuie combine ceea ce eşti cu ceea ce faci şi lase o impresie bună oricui intră în contact cu el.

În componenţa logo-ului intră două elemente foarte importante: cel grafic şi cel tipografic. Ambele au scopul final de a comunica esenţa micului tău brand, fie acesta este modern, elegant, sau de ce nu, futuristic.

Totuși, de ce ai nevoie de un logo?

Un logo profesional, bine desenat creşte încrederea potenţialilor clienţi în salonul tău. Un om vede zeci de logo-uri pe parcursul unei zile, însă diferenţiază cu uşurinţă unul făcut cum trebuie, de restul! Transmiţând mesajul potrivit către potenţialii clienţi, acest mic detaliu poate reprezenta chiar ceea ce îi face aleagă salonul tău şi nu al competiţiei.

Şi asta nu e totîl vei folosi în mai multe locuri decât îţi închipui:

  • Website
  • Conturi de Social Media
  • Uniforme
  • Cărți de vizită
  • Produse personalizate ale salonului

Sună bine? Pentru prețuri și oferte personalizate, contactați-ne la contact@phrame.ro, sau folosind acest formular.

Îți facem salonul bun de “pus în ramă”:

Oferim o gamă largă de servicii care să te ajute să iți pui afacerea pe roate.