Simți că uneori e greu să gestionezi echipa de angajați a salonului tău?

Știm că un manual pentru aceștia poate fi o chestiune plictisitoare, însă are potențialul de a-ți salva echipa și implicit, salonul.

Ce conține un handbook pentru angajați?

În primul rând, acesta reprezintă un mijloc de a comunica în mod clar atitudinea ta, standardele tale, și nu în ultimul rând, ce așteptări ai de la angajații tăi.

Scopul acestuia este să explice angajaților “cum merg treburile” în acest salon, astfel că trebuie să conțină reglementări legate de:

  • Prezența la muncă   Beneficii
  • Plată și comision Plângeri
  • Punctualitate Pauze
  • Utilizarea telefonului și a rețelelor sociale Reduceri pentru servicii
  • Uniformă sau dress code Evaluarea performanțelor
  • Relațiile cu colegii Fumatul în timpul programului

Din moment ce handbook-ul este printat, regulile din paginile acestuia sunt valabile pentru toată lumea, astfel că nu va mai fi loc pentru inconsistențe, nelămuriri și dispute între angajați.

De asemenea, în cadrul acestui manual se poate găsi și un ghid al termenilor și condițiilor legale:

  • Concediul de maternitate
  • Concediul medical
  • Procesul disciplinar al salonului
  • Terminarea contractului de muncă
  • Zilele libere prin lege

Sună bine? Pentru prețuri și oferte personalizate, contactați-ne la contact@phrame.ro, sau folosind acest formular.

Îți facem salonul bun de “pus în ramă”:

Oferim o gamă largă de servicii care să te ajute să iți pui afacerea pe roate.